Zrušení dobírek.

Vážení zákazníci, přátelé a fanoušci našeho shopu,

po důkladném zvážení jsme se rozhodli ukončit možnost zasílání na dobírku. Co nás k tomu vedlo? Jsme malá firma která 99% naší produkce vyrábí sama a nepřeprodává výrobky jiných. Samotná výroba těchto věcí je nákladná na čas i materiál, jsou to hodiny přípravy nových produktů, zkoušení, ladění nastavení, focení, přípravy objednávek a balení. Snažíme se dělat věci pro radost Vás a vašich blízkých které našimi výrobky obdarováváte. Nejsme žádná velkovýroba, nečerpáme dotace a nikdo nás nesponzoruje. Vždy se snažíme aby byli vaše zakázky co nejdříve vyrobeny a expedovány k vám. A to stojí nemalé množství času. 

Proto nám přijde nefér a je nám líto když někdo zneužívá systém a zbytečně nás zatěžuje vícenáklady na zbytečné objednávky které pak není schopen ani převzít. 

Reálně to vypadá poté tak že zásilku připravíme, pečlivě zabalíme, oštítkujeme a předáme dopravci. Samozřejmě zaplatíme dopravu a čekáme na to aby nám pak dopravce zásilku přivezl zpět protože se někdo rozhodl že z jakéhokoliv důvodu už zásilku nechce. A samozřejmě nám dopravce účtuje i cestu vrácené zásilky zpět. 

My poté samozřejmě musíme zásilku převzít vybalit z obalu který už se nedá znovu použít a naskladnit. Vzniklá škoda? Dvakrát cena dopravy, zničený balící materiál, štítek na zásilce a čas potřebný k zabalení a vybalení vrácené zásilky. 

A tak jsme stáli před možností navýšit ceny tak aby pokryli ztráty z nevyzvednutých dobírek nebo dobírky zrušit. Rozhodli jsme se jít cestou menšího odporu a to nenavyšovat ceny produktů a dopravy což by bylo nefér vůči vám kteří hojně využíváte platbu kartou a převodem a místo toho jsme přijali možnost zrušit dobírky.

Ano chápeme že pro někoho je dobírka rozhodujícím faktorem pro nákup. A než jsme měli vlastní e-shop taky jsme pro jistotu z neznámého shopu objednávali na dobírku. Ale teď už vidíme rozdíl a chápeme proč spousta e-shopů dobírky ruší. Vše se zdražuje včetně dopravného a obalových materiálů a pak se tyto náklady na každou marnou zakázku projevují v celkovém objemu více a více. 

Platba kartou je v dnešní době nejbezpečnějším způsobem platby a to i díky takzvanému reklamačnímu chargebacku (neboli „zpětná platba“ či „zpětné zaúčtování“) což představuje zjednodušeně řečeno vrácení peněz bankou při sporu s e-shopem. Jak reklamační chargeback funguje a jak ho lze uplatnit o tom pojednává pro zajímavost článek zde: 

Reklamační chargeback aneb vrácení kupní ceny bankou

Není již tedy důvod se bát že by jste po platbě kartou v případě problémů zůstali na holičkách nebo se nedomohli svého práva. 

Děkujeme vám za vaši přízeň a pochopení toho co nás k tomuto kroku vedlo. Těšíme se na spolupráci a na to že dál budeme přinášet radost našimi produkty Vám nebo vašim blízkým .

Za 

AT Custom Design 

Nižník Aleš

podpis1

 

Zpět do obchodu