Reklamace

Reklamace

Před zabalením zboží pečlivě kontrolujeme, ovšem výjimečně se může stát, že se poškodí při přepravě, dojde k záměně objednávky nebo ti objednané zboží prostě nevyhovuje.
Pokud taková situace nastane, vyplň prosím formulář níže.

Reklamační formulář si otevřeš a stáhneš zde.

Reklamační formulář nám umožní zaobírat se vaším problémem co nejdříve.
V pracovní dny se vám ozveme nejpozději do 24 hodin od doručení a nabídneme řešení.

 
 
 
 
 

Doručení zboží kurýrem a převzetí
na odběrných místech

Zjevné poškození zjištěné při převzetí

Pokud si již při převzetí všimneš poškozeného obalu zboží, zásilku vůbec nepřebírej a kontaktuj nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Ihned ti pokud je zboží skladem zajistíme novou zásilku (poštovné samozřejmě zaplatí jen jednou) a sami se postaráme o vyřízení reklamace.

Pokud na zásilku spěcháš, zaznamenejte s kurýrem do přepravního listu zjištěné vady a balík převezmi. Původní obal prosím uschovej – budeme jej potřebovat pro další reklamační řízení, které zařídíme my. I v tomto případě tě prosíme o vyplnění reklamačního formuláře nebo napsání e-mailu.

Skryté poškození zjištěné až po převzetí

Poškození zásilky se může ukázat až po převzetí – například je navlhlá nebo se při přepravě rozbilo křehké zboží. V takovém případě prosím co nejdříve vyplň reklamační formulář nebo nám napiš e-mail. Obratem ti zajistíme dodávku nového zboží pokud je skladem jinak po domluvě a reklamaci začneme s dopravcem řešit. Nezapomeň prosím uschovat původní obal i poškozené zboží – budeme ho potřebovat pro reklamaci.

Záměna zboží / chybějící zboží

Pokud jsi po převzetí zboží zjistil/a, že v balíčku něco chybí nebo přebývá, omlouváme se ti za to. Stačí, abys vyplnil/a reklamační formulář nebo napsal/a e-mail a vše na vlastní náklady uvedeme do pořádku

Ostatní reklamace

Pokud k tobě zboží dorazilo bez poškození, ale nejsi spokojen/a s jeho kvalitou, obrať se na nás prostřednictvím reklamačního formuláře nebo e-mailem. Vždy se můžeme individuálně domluvit na výměně zboží či vrácení peněz – a to i nad rámec zákonné 14denní lhůty.

Jsme ti k dispozici vždy, když budeš mít pocit, že něco není v úplném pořádku, nebo prostě budeš chtít jen poradit.

Zpět do obchodu